Pratimai kojoms

Spausdinti Spausdinti | Produktai
August 10, 2012

Kojas stiprinantys pratimai

1.

Pratimai_1-300x110

 

 

 

 

Atsigulkite ant nugaros. Giliai įkvėpkite ir iškvėpkite, kartokite 5 kartus.

2.

Pratimai_2-300x110

 

 

 

Atsigulkite ant nugaros, kojas sulenkite per kelius.

Pratimai_3-300x110

 

 


 

Pakelkite dubenį nuo žemės ir įtempkite sėdmenis. Sugrįžkite į pradinę poziciją. Pratimą kartokite 10 kartų.

3.

Pratimai_4-300x110

 

 

 

Atsigulkite ant nugaros, kojas sulenkite per kelius.

Lėtai iškvėpkite ir kelkite viršutinę kūno dalį nuo pagrindo (juosmuo lieka prie pagrindo, rankas sunerkite už galvos, galvą laikykite tiesiai). Pratimą kartokite 10 kartų.

 

4.

Pratimai_5-300x110

 

 

 

 

Atsigulkite ant nugaros, juosmenį laikykite prispaustą prie pagrindo. “Minkite dviratį” viena koja 10 kartų, tada kita koja tą patį pakartokite 10 kartų (šiame pratime aktyviai dalyvauja pėda: keliant koją – sulenkite pėdą, tiesiant – ištieskite pėdą).

5.

Pratimai_6-300x110

 

 

 

 

 

 

Atsigulkite ant nugaros, juosmenį laikykite prispaustą prie pagrindo. Pakelkite ir ištieskite koją, sukamaisiais judesiais sukite pėdą per čiurnos sąnarį. Tą patį pratimą pakartokite kita koja.

 

Šiuos penkis pratimus rekomenduojama atlikti tokia tvarka, kaip jie aprašyti. Pratimų kompleksą rekomenduojama kartoti 3 kartus.

 

Atsipalaidavimo pozos

Pratimai_7-300x110

 

 

 

 

Atsigulkite ant nugaros, juosmenį, nugarą ir pečius prispauskite prie žemės.

Atsipalaiduokite ir lėtai kvėpuokite  diafragma.

 

Pratimai_8-300x110

 

 

 

 

 

 

 

 

Kojas pakelkite ir laikykite prispaustas prie sienos. Nugarą ir pečius prispauskite prie žemės.

Atsipalaiduokite ir lėtai kvėpuokite  diafragma.