Judėkite darbo vietoje

Spausdinti Spausdinti | Produktai
January 18, 2013

Jei Jums atrodo, kad darbo dienos viduryje biure staiga pasitiesti ant grindų kilimėlį ir pradėti daryti atpalaiduojamuosius pratimus arba plačiais mostais atlikinėti tempimo pratimus šalia savo biuro stalo yra keistoka ir gali trukdyti susikaupti konservatyviems kolegoms, galime pasiūlyti tokius kasdienius pratimus:

1) „operacija gėrimas“ – ištieskite nugarą, atsistokite nuo biuro kėdės, nueikite į virtuvėlę (vėlyvais vakarais, kai biure mažai žmonių, galite tai daryti „žąsele“ arba pagal principą „trys žingsniai pirmyn, du atgal“), pasiekite lentynėlėje stovintį puodelį ir pasiruoškite savo mėgstamiausios arbatos, kavos ar sulčių su ledu;

2) tylieji telefonai – jei Jums kažkas skambina, nesėdėkite prie kompiuterio ir garsiai kalbėdamas netrukdykite kolegoms, o nueikite pasikalbėti į kitą patalpą, pokalbio metu vaikščiokite – tai sumažins stuburo, sąnarių ir raumenų įtampą;

3) tiesioginis kalbėjimas – jei kolega dirba tame pačiame biuro aukšte kaip ir Jūs, nueikite su juo pasikalbėti akis į akį, o ne siųskite žinutę el. paštu arba „Skype“ programa – tai atgaivins žodinį bendravimą, suteiks daugiau bendruomeniškumo ir leis dar kartą atsistoti nuo kėdės ir pasivaikščioti;

4) „žalios“ penkios minutės – penkias pietų pertraukos minutes skirkite pavasariškam pasivaikščiojimui aplink biuro pastatą, pasidžiaukite saulės spinduliais, pasiklausykite paukščių čiulbėjimo, pasigrožėkite miesto dinamiškumu.