6 būdai, padedantys kovoti su nuolatiniu užkandžiavimu darbe

Spausdinti Spausdinti | Produktai
January 18, 2013

Darbe mes stengiamės pavalgyti pietus, tačiau būna ir taip, kad iš nuobodulio arba, priešingai, dėl didelio darbo krūvio pradedame užkandžiauti. Buvo atliktas tyrimas, rodantis kad darbe pervargstančios moterys, dažniau turi emocinių valgymo sutrikimų.

Siūlome 6 sprendimo būdus

 

Uždrauskite dovanoti gardumynus

Kartu su kolegomis nutarkite per šventes nedovanoti saldainių ar kitokių saldumynų, o geriau kokį nors žurnalą ar gėlių.

Įkurkite specialią zoną

Kartu su kolegomis sutarkite biuro vietą, kurioje nuo šiol bus laikomi visi saldumynai. Vieta turėtų būti tolimiausiame kampe, kad kaskart pagalvoję apie saldumynus tingėtumėte eiti jų pasiimti.

Švęskite šventes kartą per mėnesį

Susitarkite visų gimtadienius ir vardadienius švęsti vieną konkrečią dieną, kad nereikėtų kiekvieną savaitę valgyti torto ir gerti šampano.

Maistą pietums atsineškite iš namų

Pasiimkite pietus iš namų. Taip sutaupysite pinigų ir neprisipirksite greitų užkandžių.

Suburkite savo grupę

Jūsų darbe tikrai yra žmonių, norinčių maitintis sveikai. Sukurkite grupę. Vieniems kitus palaikant bus lengviau pradėti sveikai maitintis.

Daugiau vaikščiokite

Eikite į darbą pėsčiomis arba išlipkite iš autobuso stotele anksčiau, tai ir sumažins stresą, ir pagerins Jūsų sveikatą. Tai nedidelis krūvis, kuris iš tiesų duos daugiau, nei tikitės.

 

 

Šaltinis: Shape.com